Ο Νίκος Μπρούμας είναι Chief Creative Strategist στη Relevance, με 20 χρόνια εμπειρίας στη στρατηγική επικοινωνία και το marketing. Εξειδικεύεται στη διαμόρφωση και ενεργοποίηση του brand purpose σε διαφορετικά κανάλια, μετατρέποντας τον πυρήνα ταυτότητας ενός brand σε δημιουργικές πλατφόρμες και περιεχόμενο υψηλής απόδοσης.
Έχει διατελέσει Managing Director και Partner στη Reach και Account Director στην Ogilvy. Έχει συνεργαστεί με κορυφαία ελληνικά και διεθνή brands όπως οι COSMOTE, What’s Up, My market, Bayer, P&G, Diageo και Volkswagen, συμβάλλοντας στον σχεδιασμό στρατηγικών που συνδυάζουν δημιουργικότητα με μετρήσιμα αποτελέσματα.
Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Διεθνή Δημοσιογραφία από το City, University of London και πτυχιούχος του London Metropolitan University στον τομέα των ΜΜΕ και Πολιτικών Επιστημών.